Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse pÄ kÞb af varer pÄ www.neverlate.dk
www.neverlate.dk ejes af Neverlate, CVR-nr. 36340088, adresse F.E. Cronesvej 3, 5800 Nyborg, tlf. 78700987, e-mailadresse kontakt@neverlate.dk.

Aftalerne indgÄs pÄ dansk.

Fortrydelsesretten gĂŠlder kun for private forbrugere, der handler via www.neverlate.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret. 

Betaling og levering

Vi modtager betaling med Forbrugsforeningen, Diners club, Discover, JCB, MasterCard, Mobilepay, ViaBill, VISA, VISA ELECTRON og bankoverførsel. 

BelÞbet trÊkkes fÞrst, nÄr varen afsendes.
Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trÊkker vi fÞrst betalingen for denne vare, nÄr varen afsendes.

Priserne er angivet i danske kroner. Du vĂŠlger fragtformen i slutningen af bestillingsforlĂžbet. Husk derfor at tilmelde husstanden til MODTAGERFLEX ordningen hos PostNord ellers bliver pakken leveret til nĂŠrmeste pakkeshop sĂ„fremt ingen i husstanden er hjemme. Vores pakker bliver leveret med fragtfirmaer, der garanterer hurtig levering og tit dag til dag levering i hele landet.

Vi leverer varen 2-5 dage efter dit kĂžb.

Vi leverer varerne med PostNord/DHL Home (EU).
Vi leverer til Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Irland, Italien, Kroatien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn, Østrig. 

Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage

Fortrydelsesfristen udlÞber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportÞren), fÄr varen i fysisk besiddelse.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, lÞber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportÞren) fÄr den sidste vare i fysisk besiddelse.

Hvis fristen udlÞber pÄ en helligdag, lÞrdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytÄrsaftensdag forlÊnges fristen til den fÞlgende hverdag.

SĂ„dan udnytter du fortrydelsesretten
Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Du kan fx sende et brev eller en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til Neverlate, F.E. Cronesvej 3, 5800 Nyborg, 78700987, kontakt@neverlate.dk.

Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk. Fortrydelsesformularen findes sidst i ordrebekrĂŠftelsen.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder kĂžbet, inden fortrydelsesfristen er udlĂžbet.

Returnering af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt kĂžbet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til F.E. Cronesvej 3, 5800 Nyborg uden unĂždig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du Ăžnsker at fortryde dit kĂžb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udlĂžbet af de 14 dage.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

Du skal selv betale for returnering af varen.

KØB RETUR FRAGT

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
NĂ„r du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger
Vi tilbagebetaler belĂžbet uden unĂždig forsinkelse og under alle omstĂŠndigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Vi gennemfÞrer en sÄdan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstÊndigheder pÄlÊgges du ingen former for gebyrer som fÞlge af tilbagebetalingen.

AfprĂžvning af varen og emballage
Du hÊfter kun for en evt. forringelse af varens vÊrdi, som skyldes anden hÄndtering af varen, end hvad der er nÞdvendigt for at fastslÄ varernes art, egenskaber og den mÄde, som den fungerer pÄ.
Du mÄ normalt undersÞge varen pÄ samme mÄde, som man kan og mÄ i en forretning, men du mÄ ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den pÄ en mÄde, som man ikke mÄ eller kan i en forretning, og vi ikke kan sÊlge den igen, eller ikke kan sÊlge den til fuld pris igen, mÄ du regne med, at vi fratrÊkker vÊrdiforringelsen i det belÞb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke lÊngere har en handelsvÊrdi, tilbagebetaler vi ikke kÞbsbelÞbet.
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.
Du bĂžr endvidere sĂžrge for, at varen er forsvarligt indpakket, nĂ„r du returnerer den. Du bĂŠrer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. 

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen Hvis du kĂžber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl - finder kĂžbelovens regler anvendelse. Du har 24 mĂ„neders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid (inden 2 mĂ„neder efter du har konstateret fejlen eller manglen). FĂ„ mere information pĂ„ vores RMA side.

Du kan ogsÄ bruge det lovpligtige reklamationsskema, som du kan downloade her.

Hvis reklamationen er berettiget, og manglen ikke kan afhjĂŠlpes uden tilbagesendelse af varen, tilbagebetaler vi dine rimelige fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og fĂ„ en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer. 


Fortrolighedspolitik
Vi forstĂ„r og respekterer vigtigheden af privatliv pĂ„ internettet. Vi vil ikke afslĂžre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nĂždvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sĂŠlge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgĂ„ende tilladelse. 

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kĂžbt hos os kan indgives til Center for KlagelĂžsning, NĂŠvnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for KlagelĂžsning via www.forbrug.dk
EU-Kommissionen online klageportal kan ogsÄ anvendes ved indgivelse af en klage. Det er sÊrlig relevant for forbrugere med bopÊl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@neverlate.dk.

MiljĂžvenligemballage

Vi forstÄr og respekterer vigtigheden af vores miljÞ og derfor vores bÞrns fremtid. Derfor anvender vi miljÞvenligemballage. Vi er med til at gÞre verden bedre at leve i og derfor er vi stolte af at vÊre en del af dette badge.


ï»ż

Copyrighted.com Registered & Protected